Role mateřského jazyka ve výuce cizích jazyků – Bc. Barbora ARNICANOVÁ
Bc. Barbora ARNICANOVÁ
Master's thesis
Role mateřského jazyka ve výuce cizích jazyků
The role of the mother tongue in ELT
Abstract:
The diploma thesis deals with the role of the mother tongue in ELT. The theoretical part outlines particular methods of the use of mother tongue by both teacher and student and focuses on chosen problematic English language features for the Czech students. The practical part ascertains the level of complexity of those features from the point of view of both teachers and students and compares them.Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na roli mateřského jazyka ve výuce jazyka cizího. Teoretická část pojednává o konkrétních způsobech používání mateřského jazyka učitelem i žákem se zaměřením na některé problematické jevy v angličtině pro české žáky a studenty. Praktická část zjišťuje míru obtížnosti těchto jevů z pohledu učitelů a studentů a porovnává oba dva pohledy.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 7. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Blanka Babická, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ARNICANOVÁ, Barbora. Role mateřského jazyka ve výuce cizích jazyků. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Higher Secondary Schools / UAJ-UHV
Theses on a related topic
-
Na přesnosti záleží: zkoumání přesnosti žákovského jazyka u pokročilých studentů angličtiny v českém terciárním vzdělávání
Simona Kalová -
Výuka angličtiny na základní škole a jazyková politika českého státu
Veronika Lukešová -
Rozlišování britské a americké výslovnosti ve výuce angličtiny na českých školách
Matěj MED -
Přízvuk a redukce nepřízvučných slabik u českých uživatelů angličtiny: britská vs. americká angličtina
Filip UNGER -
Výuka francouzské gramatiky kontrastivní metodou pomocí angličtiny v českém prostředí
Petra Špillerová -
Výuka angličtiny v běžné MŠ
Martina COUFALOVÁ -
Dříve (ne)znamená lépe - otázka rané výuky angličtiny v českém školství
Eva Malečková -
Výuka angličtiny metodou Montessori
Martina Holubová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights