Role mateřského jazyka ve výuce cizích jazyků – Bc. Barbora ARNICANOVÁ
Bc. Barbora ARNICANOVÁ
Diplomová práce
Role mateřského jazyka ve výuce cizích jazyků
The role of the mother tongue in ELT
Abstract:
The diploma thesis deals with the role of the mother tongue in ELT. The theoretical part outlines particular methods of the use of mother tongue by both teacher and student and focuses on chosen problematic English language features for the Czech students. The practical part ascertains the level of complexity of those features from the point of view of both teachers and students and compares them.Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na roli mateřského jazyka ve výuce jazyka cizího. Teoretická část pojednává o konkrétních způsobech používání mateřského jazyka učitelem i žákem se zaměřením na některé problematické jevy v angličtině pro české žáky a studenty. Praktická část zjišťuje míru obtížnosti těchto jevů z pohledu učitelů a studentů a porovnává oba dva pohledy.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Blanka Babická, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ARNICANOVÁ, Barbora. Role mateřského jazyka ve výuce cizích jazyků. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství hudební výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Na přesnosti záleží: zkoumání přesnosti žákovského jazyka u pokročilých studentů angličtiny v českém terciárním vzdělávání
Simona Kalová -
Výuka angličtiny na základní škole a jazyková politika českého státu
Veronika Lukešová -
Rozlišování britské a americké výslovnosti ve výuce angličtiny na českých školách
Matěj MED -
Přízvuk a redukce nepřízvučných slabik u českých uživatelů angličtiny: britská vs. americká angličtina
Filip UNGER -
Výuka francouzské gramatiky kontrastivní metodou pomocí angličtiny v českém prostředí
Petra Špillerová -
Výuka angličtiny v běžné MŠ
Martina COUFALOVÁ -
Dříve (ne)znamená lépe - otázka rané výuky angličtiny v českém školství
Eva Malečková -
Výuka angličtiny metodou Montessori
Martina Holubová
Název
Vložil
Vloženo
Práva