Návrh komunikační strategie pro prodej výživových doplňků – Lenka Reuterová
Lenka Reuterová
Bachelor's thesis
Návrh komunikační strategie pro prodej výživových doplňků
Communication strategy for the sale of nutritional supplements
Anotácia:
Reuterová, L. Návrh komunikační strategie pro prodej výživových doplňků. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá hledáním vhodných marketingových nástrojů při uvádění produktů sportovní výživy a doplňků stravy na trh. Pro zjištění pod-kladů k analýze bylo použito dotazníkové šetření u respondentů různých věkových skupin, pohlaví a společenského postavení …viacAbstract:
Reuterová, L. Communication strategy for the sale of nutritional supplements. Ba-chelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. The bachelor thesis deals with the search for appropriate marketing tools in the marketing of sports nutrition products and dietary supplements. A questi-onnaire survey of respondents of different age groups, gender and social status was used to find out the basis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační strategie pro firmu SportWave, s.r.o.
Kateřina Buzková -
Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh
Kristýna Pivná -
Aktuální a budoucí vývojový trend zdravého životního stylu, jako silného nástroje marketingové komunikace společnosti Decathlon
Lukáš Wodecki -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Nicole Petružálková -
Návrh marketingové komunikace na sociálních sítích pro výrobce doplňků stravy
Adéla Košáková -
Doplňky stravy při silových sportech
Jan KLEČKA -
Doplňky stravy při silových sportech
Jan KLEČKA -
Problematika doplňků stravy ve výživě sportovců.
Jaroslav HENC