Andrea Josifova

Bakalářská práce

Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process

Vliv influencer marketingu na spotřebitelský rozhodovací proces generace Z v České republice
Anotace:
Cílem této práce je prověřit vliv influencer marketingu na rozhodovací proces spotřebitelů v České republice. Pro výzkum byl uplatněn kvalitativní přístup a byly provedeny hloubkové rozhovory s konzistentními spotřebiteli českého trhu z generace Z s cílem prozkoumat behaviorální tendence spotřebitele s odkazem na influencer marketing. Výsledky ukazují, že spotřebitelé nejvíce reagují na transparentnost …více
Abstract:
The aim of the thesis is to assess the impact of influencer marketing on consumer’s decision making process in the Czech Republic. Qualitative approach for the research was applied and in-depth interviews with consistent consumers of the Czech market belonging to Generation Z were conducted in order to explore the behavioral tendencies of the consumer with reference to influencer marketing. Results …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
  • Vedoucí: Efthymia Kottika
  • Oponent: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88403