Kongresové centrum Regionálního centra Olomouc - marketingová strategie – Bc. Petr Vaněček
Bc. Petr Vaněček
Diplomová práce
Kongresové centrum Regionálního centra Olomouc - marketingová strategie
Congress centre of the Regional Centre of Olomouc - marketing strategy
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Kongresové centrum Regionálního centra Olomouc - marketingová strategie“ je zhodnocení využití marketingových nástrojů v oblasti pořádání společenských akcí a kongresových aktivit v kongresovém centru budovy Regionálního centra Olomouc. Úvodní kapitola se věnuje charakteristice cestovního ruchu na území ČR a rešerši odborné literatury. Ve druhé kapitole je popsána použitá …víceAbstract:
The object of the diploma work “Congress centre of the Regional Centre of Olomouc - marketing strategy” is evaluation of utilization of the marketing tools in the sphere of holding social events and congress activities in the Congress centre of the Regional centre Olomouc. The first chapter is focused on characterization of Czech tourism and specialized literature retrieval. In the second chapter there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ub99k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Služební cesty a jejich vliv na využívání zařízení cestovního ruchu - kongresový a incentivní cestovní ruch
Eva Doležalová -
Cestovní ruch na Jižní Moravě - kongresy, veletry a incentivní cestovní ruch
Pavla Vaculíková -
Postavení a podpora kongresové a incentivní turistiky vČR
Lucie Hovorková -
Kongresový a incentivní cestovní ruch ve světě i v České republice
Petra Starostová -
Návrh karty na trhu kongresové a incentivní turistiky pro město Ostrava
Miroslava Horáková -
Kongresová a incentivní turistika v turistickém regionu Východní Čechy
Kateřina Jursová -
Marketingová komunikace firmy působící na trhu kongresového a incentivního cestovního ruchu
Lucie Lacková -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová