Kongresové centrum Regionálního centra Olomouc - marketingová strategie – Bc. Petr Vaněček
Bc. Petr Vaněček
Master's thesis
Kongresové centrum Regionálního centra Olomouc - marketingová strategie
Congress centre of the Regional Centre of Olomouc - marketing strategy
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Kongresové centrum Regionálního centra Olomouc - marketingová strategie“ je zhodnocení využití marketingových nástrojů v oblasti pořádání společenských akcí a kongresových aktivit v kongresovém centru budovy Regionálního centra Olomouc. Úvodní kapitola se věnuje charakteristice cestovního ruchu na území ČR a rešerši odborné literatury. Ve druhé kapitole je popsána použitá …moreAbstract:
The object of the diploma work “Congress centre of the Regional Centre of Olomouc - marketing strategy” is evaluation of utilization of the marketing tools in the sphere of holding social events and congress activities in the Congress centre of the Regional centre Olomouc. The first chapter is focused on characterization of Czech tourism and specialized literature retrieval. In the second chapter there …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ub99k/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2010
- Supervisor: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VANĚČEK, Petr. \textit{Kongresové centrum Regionálního centra Olomouc - marketingová strategie}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/144mhn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
Služební cesty a jejich vliv na využívání zařízení cestovního ruchu - kongresový a incentivní cestovní ruch
Eva Doležalová -
Cestovní ruch na Jižní Moravě - kongresy, veletry a incentivní cestovní ruch
Pavla Vaculíková -
Postavení a podpora kongresové a incentivní turistiky vČR
Lucie Hovorková -
Kongresový a incentivní cestovní ruch ve světě i v České republice
Petra Starostová -
Návrh karty na trhu kongresové a incentivní turistiky pro město Ostrava
Miroslava Horáková -
Kongresová a incentivní turistika v turistickém regionu Východní Čechy
Kateřina Jursová -
Marketingová komunikace firmy působící na trhu kongresového a incentivního cestovního ruchu
Lucie Lacková -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová