Bc. Petr Vaněček

Master's thesis

Kongresové centrum Regionálního centra Olomouc - marketingová strategie

Congress centre of the Regional Centre of Olomouc - marketing strategy
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Kongresové centrum Regionálního centra Olomouc - marketingová strategie“ je zhodnocení využití marketingových nástrojů v oblasti pořádání společenských akcí a kongresových aktivit v kongresovém centru budovy Regionálního centra Olomouc. Úvodní kapitola se věnuje charakteristice cestovního ruchu na území ČR a rešerši odborné literatury. Ve druhé kapitole je popsána použitá …more
Abstract:
The object of the diploma work “Congress centre of the Regional Centre of Olomouc - marketing strategy” is evaluation of utilization of the marketing tools in the sphere of holding social events and congress activities in the Congress centre of the Regional centre Olomouc. The first chapter is focused on characterization of Czech tourism and specialized literature retrieval. In the second chapter there …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2010
  • Supervisor: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
  • Reader: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta