Bc. Eva Žídková

Diplomová práce

Úloha lidského faktoru v marketingovém řízení podnikatelského subjektu

Role of human resource in marketing management business property
Anotace:
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá základní teorií oblastí řízení lidských zdrojů, vymezením pojmů, metod a nejdůležitějších personálních činností. V praktické části analyzuje personální práci, výběr zaměstnanců, motivaci, týmovou práci a vzdělávání zaměstnanců v konkrétní společnosti. Pro získání informací bude využito informací z dostupných interních materiálů a dotazníkové šetření …více
Abstract:
Theoretical part of this thesis contains theory of human resource management, definition of basic terms, methods and the most important HR activities. In practical part, several issues are analyzed, such as HR work, recruiting and hiring, motivation of employees, team work and educatiing and training of employees within particular company. Several internal documents a surveys among employees are used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní