Prodejní analýza společnosti na trhu servisu výpočetní techniky – Kateřina Boráňová
Kateřina Boráňová
Bakalářská práce
Prodejní analýza společnosti na trhu servisu výpočetní techniky
Sales Analysis of a Company on the IT Services Market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na prodejní analýzu společnosti na trhu servisu výpočetní techniky. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy marketingového mixu,dále je zde popsáno marketingové prostředí a analytické metody, které je možno použít pro analýzu společnosti. V praktické části je provedena prodejní analýza společnosti, ABC analýza, SWOT analýza a poziční mapy. V závěru bakalářské práce …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on sales analysis of the company on the market of service of computer technology. In the theoretical part, the basic concepts of the marketing mix are presented, as well as the marketing environment and analytical methods that can be used for company analysis. In the practical part is made a sales analysis of the company, ABC analysis, SWOT analysis and position maps …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/122005
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: Vojtěch Klézl
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BORÁŇOVÁ, Kateřina. \textit{Prodejní analýza společnosti na trhu servisu výpočetní techniky}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/145zqj/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
Statistical analysis of sales of a selected company
Zsolt Szabo -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Případová studie společensky odpovědné firmy
Klára Čurdová -
Strategická analýza firmy
Barbora Netolická -
Uvedení nového výrobku firmy Česká zbrojovka, a.s. na trh USA
Monika Mošťková -
Návrh marketingové strategie firmy Chronex s.r.o.
Michaela Příložná