Vlastimil MAREK

Bachelor's thesis

Moderní formy marketingové komunikace

Modern forms of marketing communication
Anotácia:
Tématem předkládané bakalářské práce jsou ?Moderní formy marketingové komunikace?. Cílem této práce je porovnat jednotlivé moderní formy marketingové komunikace a její trendy, které se v poslední době velkou měrou využívají. V kapitolách o těchto moderních trendech a formách, jsou přiblíženy významy, vysvětlena problematika, popsány způsoby využití a jejich výhody či nevýhody. Jako příklad lze uvést …viac
Abstract:
The theme of the thesis is presented ?Modern forms of marketing communications?. The aim is to compare various modern forms of marketing communication and the trends that have recently largely used. The chapters which are devoted to these new trends and forms are approximated meanings, explaining the problem, or ways to use their advantages and disadvantages. Between examples is possible to include …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAREK, Vlastimil. Moderní formy marketingové komunikace. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing