Marketing v oblasti počítačové podpory a poradenství v aplikaci na zahraniční společnost – Barbora Karnová
Barbora Karnová
Master's thesis
Marketing v oblasti počítačové podpory a poradenství v aplikaci na zahraniční společnost
Marketing in the field of computer support and consultancy for a foreign company
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou marketingu malých podniků působících v oblasti služeb s důrazem na trh počítačové podpory a poradenství v Kanadě. V teoretické části jsou vymezeny základní marketingové pojmy a definice související s tématem. Praktická část obsahuje situační analýzu a návrh marketingové strategie pro vybranou kanadskou společnost včetně stanovení poslání, cílových skupin, marketingových …viacAbstract:
The master thesis outlines information about marketing practices for small businesses providing computer consultancy services in Canada. The theoretical section defines basic marketing terms related to the topic and sets the basis for the practical applications. The practical section contains situational analysis and a marketing strategy proposal including mission statement, target groups and formulation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21081
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Jana Mňahončáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21081
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza mezinárodní marketingové strategie počítačové hry World of Warcraft
Miroslav Lopour -
Použití kvantitativních metod pro podporu rozhodování při stanovení základní strategie cíleného marketingu a Marketing Engineering
Tomáš Kryst -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini