Behaviorální studie návštěvníků výstavních prostor jako zdroj marketingových informací – Bc. Šárka Smékalová
Bc. Šárka Smékalová
Bakalářská práce
Behaviorální studie návštěvníků výstavních prostor jako zdroj marketingových informací
Behavioral studies in exhibitions and their marketing utilization
Anotace:
Cílem práce je analyzovat segment behaviorálních studií a rozvinout možnosti jejich využití v marketingu výstavních institucí. Teoretická část práce nejprve představuje význam a pojetí marketingu v kulturních organizacích, dále se věnuje popisu a segmentaci jejich publika. Analytická část práce popisuje jednotlivé metody behaviorálních studií, a také předmět jejich zkoumání. Tato zjištění jsou na závěr …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze behavioral visitor studies and elaborate utilization possibilities in cultural organizations. Theoretical part of this thesis reflect consequences and approach of marketing in cultural organizations and in the next chapter audience segmentation is described. Analytical part of the thesis clarifies individual methods of behavioral studies and subject of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t2uqf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Regionální muzeum v Chrudimi (marketing muzea)
Kateřina Tomášová -
Muzeum města Brna se zaměřením na marketing návštěvnosti
Alena Procházková -
Marketing muzea zaměřený na seniorského návštěvníka
Monika Mikulášková -
Marketing-propagace Technického muzea v Brně a jeho výstav
Miroslav Kubiš -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Rozvoj destinace reflektující chování návštěvníků – případová studie v kraji Vysočina
Monika Rychnovská -
Dopady cestovního ruchu na místní komunitu (Případová studie Eibenthal)
Ondřej Macháček -
Etologická studie zvířat chovaných společně v nočním pavilonu v zoo Olomouc
Simona GRÖGEROVÁ