Bc. Šárka Smékalová

Bakalářská práce

Behaviorální studie návštěvníků výstavních prostor jako zdroj marketingových informací

Behavioral studies in exhibitions and their marketing utilization
Anotace:
Cílem práce je analyzovat segment behaviorálních studií a rozvinout možnosti jejich využití v marketingu výstavních institucí. Teoretická část práce nejprve představuje význam a pojetí marketingu v kulturních organizacích, dále se věnuje popisu a segmentaci jejich publika. Analytická část práce popisuje jednotlivé metody behaviorálních studií, a také předmět jejich zkoumání. Tato zjištění jsou na závěr …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze behavioral visitor studies and elaborate utilization possibilities in cultural organizations. Theoretical part of this thesis reflect consequences and approach of marketing in cultural organizations and in the next chapter audience segmentation is described. Analytical part of the thesis clarifies individual methods of behavioral studies and subject of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta