Vývojové tendence internetové reklamy – Bc. Kristína Poljaková
Bc. Kristína Poljaková
Diplomová práce
Vývojové tendence internetové reklamy
Developments of Internet Advertising
Anotace:
Text predkladanej štúdie sa zaoberá otázkami vývojových tendencií internetovej reklamy po roku 2001 v závislosti od meniacej sa povahy Internetu. Zmena v poskytovaní webových služieb, ktorá je markantná v posledných piatich rokoch a býva označovaná pojmom web 2.0, má okrem iného za následok nárast počtu online komunít, ktorých tvorivá aktivita spätne ovplyvňuje podobu siete a následne aj ďalších médií …víceAbstract:
The following text deals with the matter of development trends within online advertising after 2001 considering the shifting nature of Internet and the changes it has undercome. The major shift in delivery of Internet services observed within the last five years and often to be reffered as web 2.0 has brought into life a various range of online communities. The active participance of these communities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/quaxb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
- Vedoucí: Mgr. David Kořínek
- Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Karel URBAN -
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
Eva Čapková -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
Michail Tsikerdekis -
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Social Network: The Affect Of a Social Network Specialized For University.
Anar Mammadhasanov -
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ