Bc. Kristína Poljaková

Diplomová práce

Vývojové tendence internetové reklamy

Developments of Internet Advertising
Anotace:
Text predkladanej štúdie sa zaoberá otázkami vývojových tendencií internetovej reklamy po roku 2001 v závislosti od meniacej sa povahy Internetu. Zmena v poskytovaní webových služieb, ktorá je markantná v posledných piatich rokoch a býva označovaná pojmom web 2.0, má okrem iného za následok nárast počtu online komunít, ktorých tvorivá aktivita spätne ovplyvňuje podobu siete a následne aj ďalších médií …více
Abstract:
The following text deals with the matter of development trends within online advertising after 2001 considering the shifting nature of Internet and the changes it has undercome. The major shift in delivery of Internet services observed within the last five years and often to be reffered as web 2.0 has brought into life a various range of online communities. The active participance of these communities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
  • Vedoucí: Mgr. David Kořínek
  • Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií