Valuace start-upů v různých fázích životního cyklu – Daniil Turchin
Daniil Turchin
Master's thesis
Valuace start-upů v různých fázích životního cyklu
Valuation of start-ups at different stages of the life cycle
Abstract:
Valuace start-upů je důležitý proces, který může poskytnout cenné informace a pomoci zdůvodnit důležitá rozhodnutí týkající se společnosti. Hodnocení start-upu, zejména v rané fázi vývoje, však představuje pro podnikatele a investora složitost z důvodu nedostatku historických dat, vysoké nejistoty atd. Cílem této práce bylo provést přehledovou rešerši a porovnání různých metod valuace, které jsou vhodné …moreAbstract:
Startup evaluation is an important process that can provide valuable information and help justify important decisions related to the company. However, the evaluation of a startup, especially those at an early stage of development, is difficult for entrepreneurs and investors, due to the lack of historical data, high uncertainty, etc. The purpose of this study was to review and compare various valuation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 1. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 17. 2. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Tomáš Krabec, Ph.D. MBA
- Reader: Romana Čižinská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / specializace:
Ekonomika a management / Corporate Finance in International Business
Theses on a related topic
-
Ceny a náklady v likvidační fázi životního cyklu stavby
Radka Smolinská -
Specifika životního cyklu vybraných farmaceutických produktů
Vendula Kulhánková -
Využití reklamy jako nástroje IMK v průběhu životního cyklu produktu
Kamila Safiullina -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová -
Měření fáze životního cyklu podniku v kvantitativním výzkumu
Jan Bílek -
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
Zlata Plouharová -
Analýza životního cyklu vybraných hotelových produktů
Stanislav Malý -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Karel ŠIMEK
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights