Bc. Nicole Kořínková

Diplomová práce

Generační marketing

Generational Marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení a doporučení která povedou ke zkvalitnění zákaznického přístupu u cílových segmentů vybrané společnosti Uncle Sam. Na základě generační strategie je navržena optimální forma komunikace a péče o zákazníky v rámci marketingové strategie značky UNCS zaměřené na prodej volnočasového oblečení.
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze and provide recommendations that will lead to a better identification of customer approach among segments in Uncle Sam company. On the basis of generational strategy there will be proposed communication which will be considered to be appropriate for the marketing strategy of the UNCS brand selling streetwear clothes and therefore identify ways how to effectively …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní