Měření on-line marketingových kampaní – Bc. Zbyněk Lukáš
Bc. Zbyněk Lukáš
Diplomová práce
Měření on-line marketingových kampaní
Measuring the on-line marketing campaigns
Anotace:
Předmětem této diplomová práce je popis měření on-line marketingových kampaní. Je rozdělena do teoretické a praktické části. V teoretické části jsou shrnuty formy on-line marketingových kampaní a jejich měření. V praktické části je pak prováděno měření a analýza pomocí běžně dostupných analytických nástrojů. Na základě těchto měření a analýz jsou popsány odlišnosti v rámci jednotlivých metrik od různých …víceAbstract:
This master's thesis describes the metrics for measuring on-line marketing campaigns. The thesis is split into theoretical and practical parts. The theoretical part describes the background of on-line marketing campaigns and their measurement. For the measurement and analysis performed are used a commercially available web analytical tools. The differences between tools are the cause of inaccuracy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hjvu3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Měření on-line marketingových kampaní
Filip Procházka -
Měření on-line marketingových kampaní
Tereza Zloská -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro e-shop Dobrý kartáček
Tomáš Benák -
Nízkorozpočtová on-line kampaň začínající společnosti Pandemic.cz
Jaromír Štejnar -
On-line marketingová komunikace
Pavel Pospíšil -
Využití on-line reklamy v předvolebních kampaních.
Tomáš Nehasil -
Využití Google Analytics v on-line marketingu
Kateřina Čapková