Kateřina Čapková

Bakalářská práce

Využití Google Analytics v on-line marketingu

Use of Google Analytics in on-line marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využívání nástroje Google Analytics v on-line marketingu. Cílem je dát doporučení firmě Škoda Auto, jak nástroj více využívat pro svůj e-shop. V práci je přiblíženo, jakým způsobem internet změnil chování zákazníků, přičemž jsou předložena některá statistická data. Jsou nastíněny možnosti webové analytiky a konkrétně je představen nástroj Google Analytics. …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on possibilities of using Google Analytics tool in on-line marketing. The aim is to suggest how to use this tool in the Skoda Auto company for running e-shop. The concept of web analysis is introduced and how the Internet has changed customers’ behaviour is described, while some statistical data are presented. Some web analysis options are outlined. Then the focus is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Ivana Topolová
  • Oponent: Petr Havlík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72985

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod