Marketingový mix produktu netradičního cestovního ruchu pro konkrétní hotel – Jitka Holasová
Jitka Holasová
Bachelor's thesis
Marketingový mix produktu netradičního cestovního ruchu pro konkrétní hotel
Abstract:
Oblast cestovního ruchu, na který je bakalářská práce zaměřena, představuje nové trendy a netradiční produkty cestovního ruchu. Teoretická část interpretuje důležité pojmy z oblasti cestovního ruchu. Ilustruje rozdělení nových forem a netradičních produktů cestovního ruchu. Dále se zabývá marketingovým mixem a marketingovým výzkumem. Tyto poznatky jsou prezentovány v praktické části. Cílem bakalářské …moreAbstract:
The area of tourism industry, which is the focus of this bachelor thesis, presents new trends and nontraditional products for tourism. The theoretical part renders the essential terms in tourism industry. It illustrates the division of the new forms and nontraditional products for tourism. Subsequently, it is concerned with marketing mix and marketing research. The findings are presented in the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Identifier:
http://theses.cz/id/15caof/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLASOVÁ, Jitka. \textit{Marketingový mix produktu netradičního cestovního ruchu pro konkrétní hotel}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o. 2015. Available from: https://theses.cz/id/15caof/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bachelor programme / field:
Ekonomie a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Product development: Case study of DogNTag system for lost animals
Michal Kopáč -
Netradiční formy cestovního ruchu
Simona Naglová -
Netradiční formy cestovního ruchu s důrazem na dobrovolnický cestovní ruch
Jakub Trembač -
Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple
Petr Prokeš -
Sportovní cestovní ruch jako netradiční forma turismu
Nováková Nováková -
Netradiční přírodní materiály ve výtvarné výchově na 2. stupni základní školy
Lada Vojáčková -
Netradiční hry jako součást výuky povinné tělesné výchovy na gymnáziu
Edita Vajčnerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights