The Use of the Internet in the Development of Speaking – Aneta Marková
Aneta Marková
Diplomová práce
The Use of the Internet in the Development of Speaking
The Use of the Internet in the Development of Speaking
Abstract:
Diplomová práce pojednává o možnostech využití Internetu pro rozvoj produktivní řečové dovednosti mluvení. Práce je dělena na dvě hlavní části: teoretickou a empirickou. Teoretická část se zabývá komunikativní kompetencí, teorií řečové dovednosti mluvení, kategorizací aktivit vhodných pro procvičování dané dovednosti a dále Internetem a jeho potenciálnímu využití při rozvoji mluveného projevu. Empirické …víceAbstract:
This Diploma Thesis deals with the possible use of the Internet in the development of language productive skill of speaking. In the theoretical part the Thesis discusses communicative competence, theory of speaking, different types of practice and activities suitable for the development of speaking, and the Internet and its potential in the development of these skills. The empirical part focuses on …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marková, Aneta. The Use of the Internet in the Development of Speaking. Pardubice, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Application of communicative approach principles in English language teaching
Markéta Vysloužilová -
Communicative English Language Teaching in Czech Basic Schools
Barbora Třetinová -
The Use of the Communicative Teaching Method in ELT at Czech State and Language Schools
Markéta Bojanovská -
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková -
Teaching Speaking at Upper Secondary Schools to Achieve Communicative Competence
Daniela Rawsthorne -
Life and Institutions of English Speaking Countries in Textbooks for Secondary School
Michaela Šafářová -
Developing Speaking Skills Using the Project Textbook at Lower Secondary School
Anežka Bartoňková -
Using Roald Dahl´s Charlie and the Chocolate Factory in ELT
Petr Šlemenda