Mgr. Gabriela Hanáková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie firmy MIZUNO

Design marketing strategy for the company Mizuno
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit návrh marketingové strategie pro firmu Mizuno. Návrh je zpracován pro vybraný segment trhu. Součástí diplomové práce je analýza samotné značky a její postavení na trhu, její marketingová strategie a plán v České republice. Pomocí metod a analýz je zkoumán segment running, a to postavení značky z pohledu zákazníků. Je zkoumán trh konkurence a její chování, a chování …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to design a marketing strategy for the company Mizuno. The proposal will be prepared for the selected market segment. The thesis will be of a corresponding structure. Part of the thesis is an analysis of the brand as such and its position on the market, its marketing strategy and plan in the Czech Republic. By means of the methods and analyses chosen the segment running …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Michal Charvát, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Magisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu