Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín – Bc. Lucie Mrázková
Bc. Lucie Mrázková
Master's thesis
Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín
Implementation of effective marketing Tools for the Alpinning group Exercise in the fitness center Zlin
Anotácia:
Téma diplomové práce se zaměřuje na propojení dvou zajímavých oblastí. Jedná se o marketing a fitness centra. Cílem je navrhnout marketingová opatření pro skupinové cvičení Alpinning ve vybraném zlínském fitness centru, která by vedla k celkovému zvýšení návštěvnosti a spokojenosti. Teoretická část poskytuje nezbytnou základnu a vymezení pojmů, což je zásadní pro uchopení tématu. V praktické části …viacAbstract:
The topic of diploma thesis deals with two interesting areas, marketing and fitness centres. The goal is to invent a particular marketing plan for Alpinning group exercise in the fitness center in Zlin. This should leads to the higher amout of clients and to improve their satisfaction with the service as well. The theoretical part provides really important base and some expressions for the whole topic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zverejniť od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRÁZKOVÁ, Lucie. \textit{Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/15mgud/.
Jak správně citovat práci
Mrázková, Lucie. Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketing sportovního zařízení
Jakub Kraus -
Marketing sportovního zařízení
Lukáš Wencl -
Marketing v rekreačním a sportovním zařízení
Lucie Řeháková -
Marketing ve vybraném sportovním zařízení
Markéta BUBNOVÁ -
Marketing vybraného sportovního zařízení
Adam Maštalíř -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Konkurenční analýza vybrané firmy poskytující zdravotní a sociální služby
Martina Šepsová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková