Bc. Ilona Erina

Bachelor's thesis

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Audiovisual Advertising Tools
Abstract:
Tato práce je zaměřena na vývoj nástrojů audiovizuální reklamy. V první části práce je popsán vývoj nástrojů československé a české audiovizuální reklamy od roku 1952 do současnosti. Jsou zde popsány hlavní mezníky, které měly zásadní vliv na změny v oblasti audiovizuální reklamy. V praktické části je provedena analýza příjemců / konzumentů audiovizuální reklamy, která zkoumá jejich obvyklé chování …more
Abstract:
This work is focused on the development of the audio-visual advertising tools. The first part describes the development of tools of the Czechoslovak and Czech audio-visual advertising from the year 1952 to the present. The work describes the main milestones that had a fundamental influence on changes in the audio-visual advertising. In the practical part there is an analysis of beneficiaries / consumers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Ilona Toufarová
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication