Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy – Bc. Ilona Erina
Bc. Ilona Erina
Bachelor's thesis
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Development of Audiovisual Advertising Tools
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na vývoj nástrojů audiovizuální reklamy. V první části práce je popsán vývoj nástrojů československé a české audiovizuální reklamy od roku 1952 do současnosti. Jsou zde popsány hlavní mezníky, které měly zásadní vliv na změny v oblasti audiovizuální reklamy. V praktické části je provedena analýza příjemců / konzumentů audiovizuální reklamy, která zkoumá jejich obvyklé chování …viacAbstract:
This work is focused on the development of the audio-visual advertising tools. The first part describes the development of tools of the Czechoslovak and Czech audio-visual advertising from the year 1952 to the present. The work describes the main milestones that had a fundamental influence on changes in the audio-visual advertising. In the practical part there is an analysis of beneficiaries / consumers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/okk4n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Ilona Toufarová
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Virální audiovizuální reklama ve světě
Nikita Novitskiy -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Darya Sarycheva -
Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti
Dita Škopánová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
David Srp -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Ondřej Hanuš -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka