Spin doctoring v souvislostech: politická komunikace a politický marketing – Jiří Tvrz
Jiří Tvrz
Bachelor's thesis
Spin doctoring v souvislostech: politická komunikace a politický marketing
Spin doctoring in context: political communication and political marketing
Anotácia:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá teorií a praxí spin doctoringu v České republice. Na základě teorie a poznatků o spin doctoringu, shromážděných na základě studia jak odborných, tak i populárně naučných textů, aplikuji tento model na politický systém České republiky v souvislosti s profesionalizací politické komunikace a nástupem metod politického marketingu. Součástí práce je také elektronická …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the theory and practice of spin doctoring in the Czech Republic. On the basis of theory and knowledge of the spin doctoringu collected on the basis of study as professional, educational and popular texts, applying this model to the political system of the Czech Republic in the context of the professionalisation of political communication and the emergence of political …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2009
- Vedúci: Eva Bradová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2009 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / odbor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS v roce 2013. Komparace s dalšími vybranými subjekty
Jiří Siegel -
Rozmach muzikálu v České republice po roce 1989
Richard Malovaný -
Valuation of O2 Czech Republic entities after infrastructure spin-off
David Šťastný -
Komercializace výsledků vědy a výzkumu prostřednictvím společenskovědních spin-off firem v podnikatelském prostředí České republiky
Maxim Pachomov -
Spin-off firmy v České republice
Alena Kvapilová -
Spin-off v podnikatelském prostředí České republiky
Pavla Michaliková -
Impact of Pharmaceutical Companies' Promotional Efforts on the Drug Choices Made by Doctors in the Egyptian Market
Mohamed Atwy -
Measures to enhance employer attractiveness of residential doctors in the German rural areas
Sabine Abbasi