Myšlenkové a pojmové mapy, jejich využití ve výuce – Markéta Vomáčková
Markéta Vomáčková
Bachelor's thesis
Myšlenkové a pojmové mapy, jejich využití ve výuce
Mind maps and concept maps, their advantages in teaching
Abstract:
Tato bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá myšlenkovými mapami v jejich kontextu – od historického zázemí jejich vzniku přes objektivní podmínky počínaje fungováním mozku, přes druhy paměti, způsoby učení a roli potřeb (př. kreativita, analýza), až po jejich specifické ztvárnění. Ukáže jak vytvořit úspěšnou myšlenkovou mapu. Porovná myšlenkové mapy …moreAbstract:
This bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with mind maps in their context – from the historical background of their establishment to start with through objective conditions to brain functioning, types of memory, methods of learning and role of needs (e.g. creativity, analysis) all the way up to their specific rendering. It also performs how to create …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2016
Identifier:
http://is.akcentcollege.cz/th/4592/ac_b/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Květa Suchánková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michal Tatarko, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKCENT CollegeAKCENT College
Bachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / English as Foreign Language
Theses on a related topic
-
Myšlenkové mapy, pojmové mapy a jejich využití ve výuce chemie
Šárka Kurková -
Pojmové mapy a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ
Michal ŠIKÝŘ -
Pojmové a myšlenkové mapy ve vyučování fyziky
Daniel KROTIL -
Analýza strategického myšlení a jednání Íránu
Tomáš Zapletal -
Vliv nevokální hudby na lidský mozek, koncentraci a proces učení
Zdeňka Barešová -
Analýza vlivu antidepresiv na lidský mozek
Markéta Pizúrová -
Aplikace myšlenkového experimentu "Mozek v kádi" na problém simulace
Jesika BLAŽKOVÁ -
Počítačové hry a lidský mozek
Marek Hanuš