Markéta Vomáčková

Bakalářská práce

Myšlenkové a pojmové mapy, jejich využití ve výuce

Mind maps and concept maps, their advantages in teaching
Anotace:
Tato bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá myšlenkovými mapami v jejich kontextu – od historického zázemí jejich vzniku přes objektivní podmínky počínaje fungováním mozku, přes druhy paměti, způsoby učení a roli potřeb (př. kreativita, analýza), až po jejich specifické ztvárnění. Ukáže jak vytvořit úspěšnou myšlenkovou mapu. Porovná myšlenkové mapy …více
Abstract:
This bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with mind maps in their context – from the historical background of their establishment to start with through objective conditions to brain functioning, types of memory, methods of learning and role of needs (e.g. creativity, analysis) all the way up to their specific rendering. It also performs how to create …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Květa Suchánková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michal Tatarko, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT College

AKCENT College

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk