Myšlenkové a pojmové mapy, jejich využití ve výuce – Markéta Vomáčková
Markéta Vomáčková
Bakalářská práce
Myšlenkové a pojmové mapy, jejich využití ve výuce
Mind maps and concept maps, their advantages in teaching
Anotace:
Tato bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá myšlenkovými mapami v jejich kontextu – od historického zázemí jejich vzniku přes objektivní podmínky počínaje fungováním mozku, přes druhy paměti, způsoby učení a roli potřeb (př. kreativita, analýza), až po jejich specifické ztvárnění. Ukáže jak vytvořit úspěšnou myšlenkovou mapu. Porovná myšlenkové mapy …víceAbstract:
This bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with mind maps in their context – from the historical background of their establishment to start with through objective conditions to brain functioning, types of memory, methods of learning and role of needs (e.g. creativity, analysis) all the way up to their specific rendering. It also performs how to create …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.akcentcollege.cz/th/4592/ac_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Květa Suchánková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tatarko, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Myšlenkové mapy, pojmové mapy a jejich využití ve výuce chemie
Šárka Kurková -
Pojmové mapy a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ
Michal ŠIKÝŘ -
Pojmové a myšlenkové mapy ve vyučování fyziky
Daniel KROTIL -
Analýza strategického myšlení a jednání Íránu
Tomáš Zapletal -
Vliv nevokální hudby na lidský mozek, koncentraci a proces učení
Zdeňka Barešová -
Analýza vlivu antidepresiv na lidský mozek
Markéta Pizúrová -
Aplikace myšlenkového experimentu "Mozek v kádi" na problém simulace
Jesika BLAŽKOVÁ -
Počítačové hry a lidský mozek
Marek Hanuš