Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří – Mgr. Ondřej ŠUCH
Mgr. Ondřej ŠUCH
Diplomová práce
Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří
Good and evil ones - categorial media view on the surreptitious advertising by disciplines, professions and faces
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku skryté reklamy a jejího výskytu v České republice. Po charakteristice a důvodech vzniku skryté reklamy v rámci reklamy jako takové je věnována pozornost právním úpravám skryté reklamy jak z pohledu státního dohledu, tak prostřednictvím oborové samoregulace. Praktická část práce se pak soustřeďuje na skrytou reklamu produkovanou v běžných novinářských …víceAbstract:
This diploma thesis is concentrated on the issue of the hidden advertising and its occurrence in the Czech Republic. After characteristics and the reasons for origination of the hidden adverti-sing in the terms of advertising as such - it will concentrate on legal adjustments of hidden advertising from both states supervision and the field self-regulation. The practical part of the diploma thesis than …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10635
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠUCH, Ondřej. \textit{Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/15yooc/.
Jak správně citovat práci
ŠUCH, Ondřej. Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace