Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří – Mgr. Ondřej ŠUCH
Mgr. Ondřej ŠUCH
Master's thesis
Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří
Good and evil ones - categorial media view on the surreptitious advertising by disciplines, professions and faces
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku skryté reklamy a jejího výskytu v České republice. Po charakteristice a důvodech vzniku skryté reklamy v rámci reklamy jako takové je věnována pozornost právním úpravám skryté reklamy jak z pohledu státního dohledu, tak prostřednictvím oborové samoregulace. Praktická část práce se pak soustřeďuje na skrytou reklamu produkovanou v běžných novinářských …moreAbstract:
This diploma thesis is concentrated on the issue of the hidden advertising and its occurrence in the Czech Republic. After characteristics and the reasons for origination of the hidden adverti-sing in the terms of advertising as such - it will concentrate on legal adjustments of hidden advertising from both states supervision and the field self-regulation. The practical part of the diploma thesis than …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10635
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠUCH, Ondřej. \textit{Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/15yooc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠUCH, Ondřej. Hodní a zlí-apriorní pohled médií na skrytou reklamu podle oborů, profesí a tváří. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications