Business Plan for a Company Providing Custom Adventure Tours – Bc. Tereza Kalinová
Bc. Tereza Kalinová
Master's thesis
Business Plan for a Company Providing Custom Adventure Tours
Obchodní plán pro společnost poskytující dobrodružné zájezdy na míru
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou založení nové společnosti poskytující dobrodružné zájezdy na míru ve formě itinerářů, které jsou pojmenované jako nezávislé zájezdy. Tudíž hlavním cílem diplomové práce je vytvoření obchodního plánu pro založení malého podniku.První část, literární rešerše zahrnuje definici podniku a ostatních souvisejících pojmů. K dispozici je shrnutí českých právních předpisů …moreAbstract:
The diploma thesis deals with an issue of founding a new company providing custom adventure tours in the form of itineraries, called independent tours. Thus, the main objective is to create a business plan to start running a small business.The first section, the literature overview provides definitions of an enterprise and other related concepts. There is a summary of the Czech legal regulations regarding …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALINOVÁ, Tereza. \textit{Business Plan for a Company Providing Custom Adventure Tours}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/15z191/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Vliv cirkulární ekonomiky na obchodní strategie
Ivan Souček -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights