Business Plan for a Company Providing Custom Adventure Tours – Bc. Tereza Kalinová
Bc. Tereza Kalinová
Master's thesis
Business Plan for a Company Providing Custom Adventure Tours
Obchodní plán pro společnost poskytující dobrodružné zájezdy na míru
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou založení nové společnosti poskytující dobrodružné zájezdy na míru ve formě itinerářů, které jsou pojmenované jako nezávislé zájezdy. Tudíž hlavním cílem diplomové práce je vytvoření obchodního plánu pro založení malého podniku.První část, literární rešerše zahrnuje definici podniku a ostatních souvisejících pojmů. K dispozici je shrnutí českých právních předpisů …viacAbstract:
The diploma thesis deals with an issue of founding a new company providing custom adventure tours in the form of itineraries, called independent tours. Thus, the main objective is to create a business plan to start running a small business.The first section, the literature overview provides definitions of an enterprise and other related concepts. There is a summary of the Czech legal regulations regarding …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Vliv cirkulární ekonomiky na obchodní strategie
Ivan Souček -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová
Názov
Vložil
Vložené
Práva