Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh – Bc. Jana Horňáková
Bc. Jana Horňáková
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh
Marketing Communication Project of the Camaieu Company s.r.o. focusing on the Czech Market
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhu projektu pro zlepšení stávající marke-tingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh. Zvolený pro-blém byl řešen nejdříve pomocí zhodnocení okolí společnosti a současné úrovně marketin-gových nástrojů. Na základě toho byly určeny cíle projektu, rozpočet a cílové skupiny. Pri-márním cílem projektu bylo zvýšení prodeje sortimentu …moreAbstract:
This thesis is focused on devising a project for the improvement of existing marketing communications of the Camaieu company, s.r.o. with the specialization on Czech market. First of all the selected problem was solved by using an evaluation of the company's environment and current levels of its marketing tools. Project's goals, budget and targeted groups were determined on that basis. The primary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORŇÁKOVÁ, Jana. \textit{Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/15z3jy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horňáková, Jana. Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Veronika Rapošová -
Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt
Duy Hoang -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Michal Helešic