Vplyv poradia informácií na rozhodnutia – Ema Jančovičová
Ema Jančovičová
Bakalářská práce
Vplyv poradia informácií na rozhodnutia
Vplyv poradia infromácií na rozhodnutia
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo prozkoumat vliv pořadí informací na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů (čtečka knih a restaurace). Prostřednictvím řízeného experimentu, kterého se zúčastnilo 166 respondentů, byly informace o produktu prezentovány buď nejprve pozitivní informace, poté negativní, nebo naopak. Účastníci hodnotili pravděpodobnost nákupu čtečky knih nebo návštěvy restaurace pomocí …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to investigate the effect of order of information on consumers' decision making when purchasing products (book reader and restaurant). Through a controlled experiment involving 166 respondents, product information was presented either first with positive information, then negative information, or vice versa. Participants rated the likelihood of buying a book reader …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce bolo preskúmať vplyv poradia informácií na rozhodovanie spotrebiteľov pri kúpe produktov (čítačka kníh a reštaurácia). Prostredníctvom riadeného experimentu, ktorého sa zúčastnilo 166 respondentov, boli informácie o produktoch prezentované buď najprv pozitívne, potom negatívne informácie, alebo naopak. Účastníci hodnotili pravdepodobnosť kúpy čítačky alebo návštevy reštaurácie …víceKlíčová slova
efekt pořadí přístup k rozhodování spotřebitelské chování rozhodování spotřebitelů informační pořadí
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93541
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Lucie Vrbová
- Oponent: Karel Pešata
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93541
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe bielych jogurtov
Tomáš Lipovský -
Psychology of decision making: Effect of learning, end-effect, cheap talk, and other variables influencing decision making in the Prisoner’s Dilemma game
Štěpán Veselý -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Cross-cultural research in tourism and decision-making
Vanesa Fraňová -
Strategic decision making in a company from the behavioral perspective
Mariko Ueno -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
E-Mental Health and Informed Decision Making
Katarína Tabi -
Importance of Behavioural Finance in Investment Decision-Making
Donald Jacob Koothodil