Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu kávy – Anna Fojtíková
Anna Fojtíková
Bachelor's thesis
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu kávy
Intercultural Differences in Consumer Behaviour in the Coffee Market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na interkulturní rozdíly v oblasti spotřebitelského chování na trhu kávy v České republice a Rakousku. Cílem této práce je analyzovat rozdíly v preferencích spotřebitelů a vliv kulturních faktorů na výběr kávy a způsob její konzumace. V teoretické části jsou popsány základní pojmy související se spotřebitelským chováním a kávou. V praktické části jsou využity kvantitativní …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on intercultural differences in consumer behaviour on the coffee market in the Czech republic and Austria. The aim of this thesis is to analyze differences in consumer preferences and the influence of cultural factors on coffee selection and consumption. The theoretical part describes basic concepts related to consumer behavior and coffee. In the practical part, quantitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149637
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedúci: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Jan Kadlec
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Intercultural Contextual Differences of Wine Consumption
Michaela Stöckerová -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu smartphonů
Renáta Kudělková -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu piva
Renáta Kudělková -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu smartphonů
Renáta Kudělková -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu piva
Renáta Kudělková -
Cross-cultural analysis of consumer social media engagement
Aida Khadzhibiekova -
Intergenerational solidarity and the influence of informal transfers on fertility behavior
Lada Železná -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova