Josef Brom

Diplomová práce

Komparace marketingových strategií SK Dynamo České Budějovice a FK Olympie Týn nad Vltavou

Marketing strategies comparison of SK Dynamo České Budějovice and FK Olympie Týn nad Vltavou
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sportovním marketingem - konkrétně komparací marketingových strategií profesionálního fotbalového klubu a amatérského fotbalového klubu krajské úrovně. V práci jsou nejprve charakterizovány jednotlivé formy komerčních komunikací a specifika sportovního marketingu, poté jsou zde představeny kluby SK Dynamo České Budějovice a FK Olympie Týn nad Vltavou včetně jejich marketingových …více
Abstract:
This diploma thesis deals with sport marketing - specifically with marketing strategies comparison of professional and amateur football clubs. Forms of commercial communications are described and specifics of sport marketing as well, then there SK Dynamo České Budějovice and FK Olympie Týn nad Vltavou presented including their marketing strategies. In frame of this work there was performed survey focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 1. 2016
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jaroslav Brom

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48388