Komparace marketingových strategií SK Dynamo České Budějovice a FK Olympie Týn nad Vltavou – Josef Brom
Josef Brom
Diplomová práce
Komparace marketingových strategií SK Dynamo České Budějovice a FK Olympie Týn nad Vltavou
Marketing strategies comparison of SK Dynamo České Budějovice and FK Olympie Týn nad Vltavou
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sportovním marketingem - konkrétně komparací marketingových strategií profesionálního fotbalového klubu a amatérského fotbalového klubu krajské úrovně. V práci jsou nejprve charakterizovány jednotlivé formy komerčních komunikací a specifika sportovního marketingu, poté jsou zde představeny kluby SK Dynamo České Budějovice a FK Olympie Týn nad Vltavou včetně jejich marketingových …víceAbstract:
This diploma thesis deals with sport marketing - specifically with marketing strategies comparison of professional and amateur football clubs. Forms of commercial communications are described and specifics of sport marketing as well, then there SK Dynamo České Budějovice and FK Olympie Týn nad Vltavou presented including their marketing strategies. In frame of this work there was performed survey focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48388
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2016
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jaroslav Brom
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48388
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané sportovní akce
Pavel Alexa -
Marketingová strategie vybraného sportovního klubu
Oldřich Breicetl -
Marketingová strategie společnosti poskytující volnočasové sportovní activity, zejména in-line bruslení
Nikola Volfová -
Marketingová strategie sportovních institucí
Pavel Dvořák -
Marketingová strategie vybraného spolku
Michaela Martinovská -
Marketingová komunikační strategie vybraného sportovního klubu
Lukáš DOSTÁL -
Marketingová strategie hokejového klubu BK Havlíčkův Brod
Jan Suchý -
Návrh marketingové strategie společnosti Klatovská sportovní s.r.o.
Petra Poláková