Anna Bogoslavets

Bakalářská práce

Využití influencer marketingu v kosmetickém průmyslu

Marketing through influencers: a new trend not only in the cosmetics industry
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv influencerů prostřednictvím sociálních sítí na nákupy kosmetických produktů příslušníky konkrétních generací. Teoretická část práce popisuje vztah mezi influencer marketingem, sociálními sítěmi, popisem generaci a kosmetickým průmyslem a jejich dopadem na spotřebitelské chování. Praktická část aplikuje kvantitativní výzkum, přičemž hlavním nástrojem sběru dat …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the impact of influencers through social media on the purchase of cosmetic products by members of specific generations. The theoretical part of the thesis describes the relationship between influencer marketing, social media, generational descriptions, the cosmetic industry, and their impact on consumer behavior. The practical part applies quantitative research, with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
  • Vedoucí: Klára Šimůnková
  • Oponent: Simona Bažantová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90859

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management