CRM - nástroj moderního marketingu – Ing. Ondrej Ligač
Ing. Ondrej Ligač
Bakalářská práce
CRM - nástroj moderního marketingu
CRM - tool of modern marketing
Abstract:
The goal of the thesis: "CRM - tool of modern marketing" is to introduce customer relationship management as a system that synchronizes a number of processes. The first part describes modern marketing, concentrating on CRM. As next the process of preparation and actual implementation of CRM in the corporate structure will be briefly analyzed. The second part will be devoted to analysis of current CRM …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „CRM – nástroj moderného marketingu“ je predstavenie riadenia vzťahov so zákazníkmi ako systém, ktorý synchronizuje viacero vnútropodnikových procesov. V prvej časti charakterizujem moderný marketing, v rámci ktorého vyčlením CRM. Stručne zanalyzujem proces prípravy a samotnej implementácie CRM do podnikovej štruktúry. V druhej časti sa budem venovať analýze súčasného systému …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o0dwj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Automation and digitization support of of human business internal processes in Automotive
Ioana-Sorina Voicu -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business
Martin Michalik -
Customer lifetime value
Jakub Bendula -
Customer perceived value in a selected international company
Kryštof Stemberk -
Optimizing Customer Lifetime Value in Retail Banking
Tomáš Píhrt