Ing. Ondrej Ligač

Bakalářská práce

CRM - nástroj moderního marketingu

CRM - tool of modern marketing
Abstract:
The goal of the thesis: "CRM - tool of modern marketing" is to introduce customer relationship management as a system that synchronizes a number of processes. The first part describes modern marketing, concentrating on CRM. As next the process of preparation and actual implementation of CRM in the corporate structure will be briefly analyzed. The second part will be devoted to analysis of current CRM …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce „CRM – nástroj moderného marketingu“ je predstavenie riadenia vzťahov so zákazníkmi ako systém, ktorý synchronizuje viacero vnútropodnikových procesov. V prvej časti charakterizujem moderný marketing, v rámci ktorého vyčlením CRM. Stručne zanalyzujem proces prípravy a samotnej implementácie CRM do podnikovej štruktúry. V druhej časti sa budem venovať analýze súčasného systému …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta