Bc. Martina Hálková

Bakalářská práce

Formy a postupy práce s médii v rámci PR firmy sponzorující Formuli 1 (se zvláštním zřetelem na aktivity spojené se stájí Ferrari)

Forms and Working Plans for Media Communation within a PR Company sponsoring Formula 1
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje sportovnímu marketingu se zaměřením na motoristický sport, resp. Formuli 1. Přináší hlubší pohled na tématiku sponzoringu sportovních akcí a v neposlední řadě vypovídá o media relations a dalších nástrojích, používaných v komunikaci s médii. Zároveň obsahuje i anketu s novináři, profesionály, na téma, jakou komunikaci považují za efektivní právě oni sami. Praktické příklady …více
Abstract:
The main topic of this thesis is sports marketing, with a focus on Formula 1 racing. It presents an in-depth look into the sponsorship of sporting events, media relations, and the tools used for communicating with journalists. Additionally, I will introduce research that shows which of these tools are considered most effective by the media professionals themselves. My practical example details the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní