Formy a postupy práce s médii v rámci PR firmy sponzorující Formuli 1 (se zvláštním zřetelem na aktivity spojené se stájí Ferrari) – Bc. Martina Hálková
Bc. Martina Hálková
Bakalářská práce
Formy a postupy práce s médii v rámci PR firmy sponzorující Formuli 1 (se zvláštním zřetelem na aktivity spojené se stájí Ferrari)
Forms and Working Plans for Media Communation within a PR Company sponsoring Formula 1
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje sportovnímu marketingu se zaměřením na motoristický sport, resp. Formuli 1. Přináší hlubší pohled na tématiku sponzoringu sportovních akcí a v neposlední řadě vypovídá o media relations a dalších nástrojích, používaných v komunikaci s médii. Zároveň obsahuje i anketu s novináři, profesionály, na téma, jakou komunikaci považují za efektivní právě oni sami. Praktické příklady …víceAbstract:
The main topic of this thesis is sports marketing, with a focus on Formula 1 racing. It presents an in-depth look into the sponsorship of sporting events, media relations, and the tools used for communicating with journalists. Additionally, I will introduce research that shows which of these tools are considered most effective by the media professionals themselves. My practical example details the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nj9sx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Ondřej Pešek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HÁLKOVÁ, Martina. \textit{Formy a postupy práce s médii v rámci PR firmy sponzorující Formuli 1 (se zvláštním zřetelem na aktivity spojené se stájí Ferrari)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/16wdec/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Atributy hodnoty pro zákazníka společnosti Shell Czech Republic, a. s.
Radka Horáčková -
Finanční analýza společnosti Shell Czech Republic, a.s.
Martin Liška -
Interní komunikace ve firmě Shell Czech Republic a.s.
Zuzana Milerská -
Finanční analýza a hodnocení výkonnosti společnosti Shell Czech Republic, a.s.
Irena Kůlová -
Návrh změny organizační kultury ve společnosti Shell Czech Republic, a.s.
Petra Hrůzová -
Vzdělávání zaměstnanců ve firmě Shell Czech Republic a.s.
Kristýna Dulevová -
Ocenění akciové společnosti Shell Czech Republic metodou ekonomické přidané hodnoty
Zuzana Dvořáková -
Stanovení hodnoty společnosti Shell Czech Republic a.s.
Jan Sýkora