Marketing a propagace státního hradu Pernštejn – Bc. Renáta Bednářová
Bc. Renáta Bednářová
Master's thesis
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Marketing and promotion of the state castle Pernštejn
Abstract:
Diplomová práce se zabývá aktuální situací na hradě Penrštejně a pokusí se vytvořit plán na zlepšení služeb a propagace hradu. Bude k tomu využívat marketingový mix, SWOT analýzu, analýzu konkurence a analýzu recenzí na internetu. Na základě toho marketingového výzkumu bude sestaven plán na zlepšení zlušeb a lepší propagace.Abstract:
The diploma thesis deals with the current situation in the castle of Penrstejn and tries to create a plan for improving the services and promotion of the castle. It will use the marketing mix, SWOT analysis, competition analysis, and analysis of reviews on the Internet. Based on this marketing research, a plan to improve debauchery and better promotion will be developed.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cpefu/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Profil návštěvníka hradu Pernštejn
Hana Dernerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Návrh změny propagace služeb vybraného podniku
Anna Stejskalová -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Vývoj a marketingová propagace online objednávkového systému
Karel Zouhar -
Propagace sociálních služeb
Martin LUKAČKO