Marketing a propagace státního hradu Pernštejn – Bc. Renáta Bednářová
Bc. Renáta Bednářová
Diplomová práce
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Marketing and promotion of the state castle Pernštejn
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aktuální situací na hradě Penrštejně a pokusí se vytvořit plán na zlepšení služeb a propagace hradu. Bude k tomu využívat marketingový mix, SWOT analýzu, analýzu konkurence a analýzu recenzí na internetu. Na základě toho marketingového výzkumu bude sestaven plán na zlepšení zlušeb a lepší propagace.Abstract:
The diploma thesis deals with the current situation in the castle of Penrstejn and tries to create a plan for improving the services and promotion of the castle. It will use the marketing mix, SWOT analysis, competition analysis, and analysis of reviews on the Internet. Based on this marketing research, a plan to improve debauchery and better promotion will be developed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cpefu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Profil návštěvníka hradu Pernštejn
Hana Dernerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Návrh změny propagace služeb vybraného podniku
Anna Stejskalová -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Vývoj a marketingová propagace online objednávkového systému
Karel Zouhar -
Propagace sociálních služeb
Martin LUKAČKO