Projekt online marketingové komunikace ve firmě Dedoles s.r.o. – Bc. Jessica Šimkovičová
Bc. Jessica Šimkovičová
Diplomová práce
Projekt online marketingové komunikace ve firmě Dedoles s.r.o.
Project of Online Marketing Communication in the Company Dedoles s.r.o.
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá online marketingovou komunikáciou spoločnosti Dedoles s.r.o. . Táto forma marketingovej komunikácie zostala prioritnou formou po uzatvorení predajní. Preto je dôležité sa bližšie zamerať na jej zložky, princíp a fungovanie a nájsť riešenie a navrhnúť zmenu. Teoretická časť zhŕňa všetky základné poznatky, ktoré súvisia s danou problematikou. V praktickej časti je zisťovaný …víceAbstract:
The diploma thesis deals with online marketing communication of Dedoles s.r.o. . This form of marketing communication remained a priority form after the stores were closed. Therefore, it is important to focus more closely on its components, principle and functioning and find a solution and propose a change. The theoretical part summarizes all basic knowledge related to the given issue. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šimkovičová, Jessica. Projekt online marketingové komunikace ve firmě Dedoles s.r.o.. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizácia online marketingovej komunikácie firmy
Klára Cholujová -
Online marketingová komunikácia pre podnikateľský subjekt Splav Hrona
Jakub Švantner -
Online marketingová komunikácia penziónu Harmonia
Silvia Machová -
Online marketingová komunikácia vybranej spoločnosti
Natália Hrehorová -
Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Sillova -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
Diana Hološková -
Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě
Simona Hosťovecká