Marketingový průzkum pro vybraný produkt na zahraničních trzích – Martin Šorma
Martin Šorma
Diplomová práce
Marketingový průzkum pro vybraný produkt na zahraničních trzích
Market research for a product of choice on foreign markets
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je prozkoumat možnost vstupu malé české firmy vyrábějící LED veřejné osvětlení na německý trh. Teoretická část práce se zabývá přípravou teoretických podkladů pro tvorbu marketingového průzkumu. Zkoumá také teoretické přístupy k mezinárodnímu marketingu, adaptaci složek marketingového mixu při různých strategiích vstupu na zahraniční trhy a možnosti analýzy vnějšího prostředí …víceAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to go through the possibilities that a small Czech company manufacturing LED street lights has of entering a German market. The theoretical part of the thesis serves to prepare the theoretical basis for the creation of a marketing research. It also provides the reader with the theory of international marketing, the adaptation rate of all the marketing-mix elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57286
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: Anna Klosová
- Oponent: Soňa Gullová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57286
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
Simona Hokrová -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš -
Marketingový průzkum trhu s pivem ve vybraném regionu
Aneta Badalcová -
Marketingový průzkum trhu vybraného produktu
Diana Rusiňáková -
Marketingový průzkum trhu společnosti In Motion s použitím internetu
Barbora Stůjová -
Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu - případ tanečních škol
Sandra Maitahová -
Marketingový průzkum českého trhu s ERP systémy
Alena Jakubíková -
Marketingová strategie firmy Apple na trhu
Kristýna Moulisová