Ing. Jiří Pekárek

Diplomová práce

Zástavba a úprava motoru 1.9 TDI 66 kW do vozidla Volkswagen Golf GTD I. generace pro účely amater rallye

Development and 1.9 TDI-engine 66 kW adjustment to Volkswagen Golf GTD I.generation vehicle in order to amateur rallye
Anotace:
Diplomová práce je věnována zástavbě a úpravě přeplňovaného, vznětového motoru s přímým vstřikováním do vozidla Golf I. generace. Úvodní část obsahuje teoretický základ problematiky přeplňování motoru. V dalších částech se nachází samotná zástavba motoru do vozidla Golf I. generace, měření výkonu, emisí a točivého momentu motoru a srovnání parametrů původního motoru s upraveným motorem. V závěrečné …více
Abstract:
The Diploma Thesis is devoted to development and adjustment treatment boosting, diesel engine with direct injection into the vehicle first generation of Golf. Preamble includes a theoretical basis for the issue of boosting. In the next parts there is the development of the engine into the foregoing vehicle, measurement of power, emissions and engine torque and compare the parameters of the original …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Jaromír Folvarčný

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pekárek, Jiří. Zástavba a úprava motoru 1.9 TDI 66 kW do vozidla Volkswagen Golf GTD I. generace pro účely amater rallye. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní prostředky: Silniční vozidla