Kultúrne a obchodné špecifiká - Japonsko – Barbora Božeková
Barbora Božeková
Bachelor's thesis
Kultúrne a obchodné špecifiká - Japonsko
Kulturní a obchodní specifika - Japonsko
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá kulturními a obchodními specifiky Japonska. Úvod práce přibližuje zemi z geografického, demografického, politického či kulturního hlediska. V další části autorka charakterizuje japonský trh nejen z ekonomického pohledu, ale pozornost je věnována i kulturním aspektům japonského trhu a jeho současným trendům. Následně je charakterizován průběh obchodního jednání a obchodní …viacAbstract:
The bachelor thesis is dealing with cultural and business specifics of Japan. The introduction approaches country from geographic, demographic, political and cultural perspective. In the next chapter the author describes the Japanese market not only in economic terms, but attention is also paid to cultural aspects of the Japanese market and its current trends. Consequently it is characterized the process …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá kultúrnymi a obchodnými špecifikami Japonska. Úvod práce približuje krajinu z geografického, demografického, politického či kultúrneho hľadiska. V ďalšej časti autorka charakterizuje japonský trh nielen z ekonomického pohľadu, ale pozornosť je venovaná aj kultúrnym aspektom japonského trhu a jeho súčasným trendom. Následne je charakterizovaný priebeh obchodného jednania …viacKľúčové slová
Obchodní etiketa Kultúrní specifika Kulturní dimenze Japonské obchodní jednání Japonsko
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31611
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedúci: Jitka Odehnalová
- Oponent: Kamila Menšíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31611
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Ethics and Cultural Prejudices towards Women on Corporate and Business Environment in Central Asia
Loretta Petrosyan -
Cultural and Business Barriers to Working with the German Market from the Perspective of a Czech Entrepreneur
Eliza Malikova -
Comparative Analysis of the Cultural and Business Practices of South Korea and Central European Countries
Monika Kubíková -
Specifika komunikace s japonským obchodním partnerem
Kamila KUCHTOVÁ -
Obchodné jednanie s japonskými partnermi
Marianna Benceová -
Online marketing on Japanese market.
Shotaro Fujino -
Obchodní a kulturní specifika Turecka
Michaela Lévaiová -
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie
Zuzana Dymáčková