Umělé světlo v audiovizuální komunikaci – David Všetička
David Všetička
Bakalářská práce
Umělé světlo v audiovizuální komunikaci
Artificial light in audiovisual communication
Anotace:
Práce je zaměřena na nejdůležitější poznatky v oblasti umělého osvětlování v audiovizuální komunikaci a jejich využití v praxi. Teoretická část seznamuje především s technickými fakty, tedy vlastnostmi světla a osvětlovací technikou. Následně shrnuje základy umělého osvětlování, kdy definuje hlavní osvětlovací složky a věnuje se problematice osvětlování podle velikosti záběru a různé světelné atmosféry …víceAbstract:
The work focuses on the most important knowledge in the field of artificial lighting in audiovisual communication and its use in practice. The theoretical part acquaints mainly with technical facts, i.e., the properties of light and lighting equipment. It then summarizes the basics of artificial lighting, defining the main lighting components and addresses the issue of lighting according to the type …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80241
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Tomáš Krauz
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80241
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Václav Dovolil -
Projekt audiovizuální komunikace vybraného produktu prostřednictvím tištěného (video) comicsu
Darya Shobonova -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Jan Bredl -
Estrategias de traducción del lenguaje publicitario en la publicidad audiovisual anglófona de los productos de la higiene personal y cosmética: análisis comparativo de la traducción española y la checa
Jessica Kuželová -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Adam Škaloud -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Tereza Homolková -
Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka
Aneta ČECHOVÁ -
Osvětlování konfliktních oblastí na komunikacích
Zdeněk Bláha