David Všetička
Bachelor's thesis
Umělé světlo v audiovizuální komunikaci
Artificial light in audiovisual communication
Abstract:
Práce je zaměřena na nejdůležitější poznatky v oblasti umělého osvětlování v audiovizuální komunikaci a jejich využití v praxi. Teoretická část seznamuje především s technickými fakty, tedy vlastnostmi světla a osvětlovací technikou. Následně shrnuje základy umělého osvětlování, kdy definuje hlavní osvětlovací složky a věnuje se problematice osvětlování podle velikosti záběru a různé světelné atmosféry …moreAbstract:
The work focuses on the most important knowledge in the field of artificial lighting in audiovisual communication and its use in practice. The theoretical part acquaints mainly with technical facts, i.e., the properties of light and lighting equipment. It then summarizes the basics of artificial lighting, defining the main lighting components and addresses the issue of lighting according to the type …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 1. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80241
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2020
- Supervisor: Filip Truhlář
- Reader: Tomáš Krauz
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80241
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Václav Dovolil -
Projekt audiovizuální komunikace vybraného produktu prostřednictvím tištěného (video) comicsu
Darya Shobonova -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Jan Bredl -
Estrategias de traducción del lenguaje publicitario en la publicidad audiovisual anglófona de los productos de la higiene personal y cosmética: análisis comparativo de la traducción española y la checa
Jessica Kuželová -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Adam Škaloud -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Tereza Homolková -
Vizuální a audiovizuální komunikace v televizní reklamě zaměřené na dětského diváka
Aneta ČECHOVÁ -
Osvětlování konfliktních oblastí na komunikacích
Zdeněk Bláha