Postoje spotřebitelů k různým formám maloobchodního prodeje – Bc. Ondřej ZELENKA
Bc. Ondřej ZELENKA
Diplomová práce
Postoje spotřebitelů k různým formám maloobchodního prodeje
Consumers' attitudes to various forms of retail sale
Anotace:
Úvodní část práce je věnována literárnímu přehledu, kde jsou definovány formy maloobchodního prodeje a jejich specifika. Dále jsou popsány spotřebitelské postoje, nákupní chování a vývoj maloobchodu na území České republiky. Závěrem jsou uvedeny současné maloobchodní trendy. Druhá část práce zahrnuje výsledky z marketingového výzkumu postojů spotřebitelů k různým formám maloobchodního prodeje. Hlavním …víceAbstract:
The opening part of this work is focused on the literary research, especially, it defines forms of retail sales and their specifics, consumer behaviour, attitudes to consumer behaviour. also describes development of retailing in area of the Czech republic. The trends of retailing are enclosed in the literary research. The second part of this work includes results of the research of consumers' attitudes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZELENKA, Ondřej. Postoje spotřebitelů k různým formám maloobchodního prodeje. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji
Pavla HONYSZOVÁ -
Analýza postojů spotřebitele ke značce maloobchodního řetězce
David Surovec -
Spotřebitelské preference a postoje v oblasti alternativních forem nákupu „bez obalu“
Dominika Doksanská -
Vliv sociálních sítí na prodej vozů ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Vlada Kyrychenko -
Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Jaroslav NOVÁK -
Důchodci jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Nikola HANZLÍKOVÁ -
Maloobchodní prodej se zaměřením na význam nákupních center
Michal Eichler -
Chování prodejců po prodeji spotřebního zboží
Vendula Janků
Název
Vložil
Vloženo
Práva