Lucie Srostlíková

Diplomová práce

Analýza návštěvnosti webové stránky kina

Web Analysis of a Cinema Website
Anotace:
Cílem diplomové práci je provést kompletní analýzu návštěvnost webových stránek kina Metra 70 (www.metro70.cz), přínosem této analýzy jsou pak informace o celkové návštěvnosti stránek, o tom odkud návštěvníci přicházejí, kde na webu tráví nejvíce času, jaký je charaktere návštěvníků atd. Výzkum je proveden za pomocí nástroje Google Analytice a testovaní statistických hypotéz. Na základě výsledků analýzy …více
Abstract:
The purpose of this thesis is make complete web analysis of Metra 70 (www.metro70.cz), the benefit of this analysis are information about the total visit rate to the Website, where visitors come from, where they spend the most time on the web, what is the character of visitors etc. Research is done using Google Analytics and testing of statistical hypotheses. Based on the results of Analysis are proposals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2020
  • Vedoucí: Markéta Zajarošová
  • Oponent: Martina Petrunčíková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod