Inovace a optimalizace frontendu systému řízení vztahů se zákazníky – Ondřej Pešat
Ondřej Pešat
Master's thesis
Inovace a optimalizace frontendu systému řízení vztahů se zákazníky
Inovation and Optimization of Customer Relationship Management System Frontend
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá inovací a optimalizací frontendu systému řízení vztahů se zákazníky v české investiční společnosti. Práce je členěna do dvou základních celků. Teoretická část popisuje návrhový vzor Single Page Applications a jeho použití v kontextu webových aplikací. Velký prostor teoretické části je také věnován přípravě na vývoj ve frameworku Angular od společnosti Google. Dále jsou …viacAbstract:
This thesis deals with the innovation and optimization of customer relationship management frontend in a Czech investment company. The thesis is divided into two basic units. The theoretical part describes the Single Page Applications design pattern and its use in the context of web applications. The theoretical part is also devoted to preparation for development in the Angular framework from Google …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139855
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedúci: Vítězslav Novák
- Oponent: Ondřej Marek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika v ekonomice
Práce na příbuzné téma
-
Tiktok business and CRM system
Kaiqiang Yang -
Informační technologie jako prostředek pro podporu řízení vztahu se zákazníky
Dominika Mittasová -
Systém řízení vztahů se zákazníky a jeho zavedení do firemních procesů
Vojtěch Školník -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Nasazení systému pro řízení vztahu se zákazníky v technologické společnosti
Daniel Urminský -
Online konektivita osobních vozů - hrozby a rizika ve vztahu ke krizovému řízení ČR
Pavel Adášek -
Etologické projevy dojnic ve vztahu k systému řízení krmného režimu
Josef KABELÁČ