Zuzana SACHSOVÁ

Diplomová práce

Vliv inovativnosti učitele na rozvoj metakognitivních strategií žáků ve specifické doméně matematiky

Influence of teacher innovations on the development of metacognitive strategies of pupils in the specific domain of mathematics
Anotace:
Práce se zabývá vlivem inovativnosti učitele na rozvoj metakognitivních strategií žáků pátých tříd ve specifické doméně matematiky. Výzkumného šetření se účastnili učitelé matematiky působící na školách běžného typu, tedy bez alternativního způsobu výuky či navýšené dotace hodin jakéhokoli předmětu. Dalším výzkumným vzorkem byli jejich žáci, u kterých byla posuzována úroveň metakognitivních strategií …více
Abstract:
The thesis deals with influence of teacher innovations on the development of metacognitive strategies of fifth grade students in the specific domain of mathematics. The research was attended by mathematics teachers working in regular schools, schools without an alternative teaching or increased time for any subject. Another sample was their students, where the level of metacognitive strategies in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Vlastimil Chytrý, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SACHSOVÁ, Zuzana. Vliv inovativnosti učitele na rozvoj metakognitivních strategií žáků ve specifické doméně matematiky. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta