Stylistická analýza uměleckého textu - na materiálu prózy Miloše Urbana Sedmikostelí – Kateřina Blažková
Kateřina Blažková
Bachelor's thesis
Stylistická analýza uměleckého textu - na materiálu prózy Miloše Urbana Sedmikostelí
Stylistic Analysis of Literary text (Miloš Urban prose Sedmikostelí)
Anotácia:
Cílem této práce je stylistická analýza uměleckého textu. Primárním zájmem je kompozice textu; prostředky, které utvářejí sémantickou a jazykovou výstavbu. Úvodní teoretická část je věnována struktuře literární komunikace a specifickému prostředku jejího jazykového ztvárnění - verbu dicendi. V další části se pak aplikují teoretické poznatky na konkrétní literární dílo, prózu Sedmikostelí Miloše Urbana …viacAbstract:
Aim of this thesis is to analyze a literary text. The thesis is divided into a theoretical part, which deals with literary communication, and practical part, which is focused on the composition and the language of fiction. Thesis also explores the semantic of verba dicendi, mainly used in reporting clauses. One chapter is devoted to a space of a literary text
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAŽKOVÁ, Kateřina. \textit{Stylistická analýza uměleckého textu - na materiálu prózy Miloše Urbana Sedmikostelí}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/17we69/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / odbor:
Filologie / Česká filologie se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích
Práce na příbuzné téma
-
Phonetic and Lexical Features of First Language Attrition: Research into the Speech of Anglophone Expatriates in the Czech Republic
Magda Sučková -
Specifika literární komunikace u jedinců s odlišným mateřským jazykem v českém prostředí
Věra Šimková -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Literární komunikace a rané romány V. V. Nabokova
Barbora Vávrová -
Komunikace v podniku
Kateřina Jarošová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák